مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-09سياسي

در دوران پهلوی هویت و اصالت ایرانی در شرف مخدوش شدن بود


اگر جمهوری اسلامی ایران 10 درصد برای تبیین ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تلاش می کند، از سوی دیگر دشمن 90 درصد توان خود را برای گمراهی نسل جوان ما بکار گرفته است.

- عسکر دیرباز، رییس دانشگاه قم، در خصوص تبیین ارزش های دوران انقلاب در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: انتقال ارزش های دوران انقلاب به نسل جدید دارای دو بعد مهم است، یک بعد آن این است که اساتید موجود در حوزه ها و دانشگاه ها و با توجه به نگاه و دیدی که نسبت به انقلاب و ارزش های آن دارند و به خصوص آن استقلالی که در پرتو انقلاب برای کشور ما حاصل شد لازم است که به طور مستند و قانع کننده برای طلاب و دانشجویان این وقایع شرح داده شود.

وی افزود: بعد دیگر آن فیلم ها و مستنداتی است که گزارش هایی از دوران ستم شاهی و دوران شکوهمند انقلاب اسلامی به طور مقایسه ای نشان داده شود که مثلاً در زمینه حاشیه نشینی، بیکاری و پیشرفت های صنعتی و خدمت رسانی به روستا چه میزان تفاوت فاحشی وجود داشته است.

دیرباز عنوان کرد: ما با انقلاب اسلامی به هویت ثابت خود رسیدیم، چراکه در دوران رژیم پهلوی هویت و اصالت ایرانی در شرف مخدوش شدن بود و ملت شریف ایران با توجه به اصالت و رسالتی که از زمان اشاعه اسلام کسب کردند مورد نسخ شدن قرار گرفته بودند و لذا با انقلاب این رسالت مجدداً احیا شد و جایگاه اخلاقی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دوران پهلوی هویت و اصالت ایرانی در شرف مخدوش شدن بود

در دوران پهلوی هویت و اصالت ایرانی در شرف مخدوش شدن بود