مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-09ورزشي

جشنواره «نوجوان انقلابی» برگزار می شود


حجت الاسلام موحد، از برگزاری جشنواره نوجوان انقلابی به همت کانون فرهنگی هنری شهید صالحی در سه بخش پویش «آوای انقلاب»، پویش «مثل سردار» و مسابقه آنلاین «فوتبالی ها» خبر داد.

- ، حجت الاسلام حسن فرزانه موحد با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید صالحی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: یکی از این برنامه ها برگزاری جشنواره نوجوان انقلابی در قالب سه بخش است که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صالحی ادامه داد: جشنواره نوجوان انقلابی در سه بخش برگزار می شود که یک بخش آن پویش آوای انقلاب است که علاقمندان می توانند با سرودهای انقلابی لب آهنگ اجرا کرده و برای ما ارسال کنند.

فرزانه موحد با اشاره به پویش مثل سردار گفت: علاقمندان به شرکت در این بخش باید یکی از بیانات سردار حاج قاسم سلیمانی در مورد انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب را بازگو و ارسال کنند.

وی افزود: همچنین مسابقه آنلاین فوتبالی ها سومین بخش جشنواره است که علاقمندان به شرکت در این بخش باید یک پرسش نامه مجازی از فیلم هایی که داخل کانال مشخص می شوند را تکمیل و ارسال کنند.

فرزانه موحد با اشاره به جوایز این جشنواره گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد چهل و سه کارت هدیه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «نوجوان انقلابی» برگزار می شود

جشنواره «نوجوان انقلابی» برگزار می شود