مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-09سياسي

تاکید ایران و فنلاند بر مقابله با تروریسم و گسترش همکاری های حقوقی و قضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، دکتر کاظم غریب آبادی ، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، - در دیدار غریب آبادی با مدیر کل آفریقا و خاورمیانه وزات خارجه فنلاند اعلام شد تاکید ایران و فنلاند بر مقابله با تروریسم و گسترش همکاری های حقوقی و قضایی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و مدیر کل آفریقا و خاورمیانه وزارت امور خارجه فنلاند بر مقابله با پدیده شوم تروریسم و گسترش همکاری های حقوقی و قضایی تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، دکتر کاظم غریب آبادی ، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، با فروم امس برگر ، مدیرکل آفریقا و خاورمیانه وزارت امور خارجه فنلاند دیدار و گفتگو کرد.

غریب آبادی در این دیدار ضمن تشریح سیاست های حقوق بشری و دیپلماسی قضایی جمهوری اسلامی ایران، آمادگی تهران برای گفتگو های حقوق بشری و همکاری های حقوقی و قضایی با کشور فنلاند را اعلام کرد.

دبیر ستاد حقوق بشر از رویکرد سیاسی برخی کشور ها به مقوله حقوق بشر و اعمال استاندار های دوگانه و گزینشی به حقوق بشر انتقاد کرد و افزود: متاسفانه برخی کشور ها از حقوق بشر به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ایران و فنلاند بر مقابله با تروریسم و گسترش همکاری های حقوقی و قضایی

تاکید ایران و فنلاند بر مقابله با تروریسم و گسترش همکاری های حقوقی و قضایی