مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-09سياسي

آسیای مرکزی در شبانه روز گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تاکید سفیر ایران در تاجیکستان بر گسترش روابط دوجانبه، سفر رییس مجلس عالی ازبکستان به قزاقستان و افزایش صادرات گاز به چین در دستور کار ترکمن ها؛ - تاکید سفیر ایران در تاجیکستان بر گسترش روابط دوجانبه، سفر رییس مجلس عالی ازبکستان به قزاقستان و افزایش صادرات گاز به چین در دستور کار ترکمن ها؛ تنها بخشی از مهم ترین اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تاکید سفیر ایران در تاجیکستان بر گسترش روابط دوجانبه، سفر رییس مجلس عالی ازبکستان به قزاقستان و افزایش صادرات گاز به چین در دستور کار ترکمن ها؛ تنها بخشی از مهم ترین اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته است.

حقوق بشر محور دیدار وزیر خارجه قزاقستان با مقامات سازمان ملل و اتحادیه اروپاوزیر امور خارجه قزاقستان به طور جداگانه با رییس منطقه ای کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در امور آسیای مرکزی و نماینده ویژه اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرد.

واکسیناسیون 50 درصدی مردم قرقیزستانوزارت بهداشت قرقیزستان اعلام کرد یک میلیون و 104 هزار و 371 نفر هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

افزایش صادرات گاز به چین در دستور کار ترکمن هارییس جمهور ترکمنستان در راستای عمل به توافق پروژه ساخت انشعاب جدید خط لول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیای مرکزی در شبانه روز گذشته

آسیای مرکزی در شبانه روز گذشته