مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-09ورزشي

نیمی از اعضای تیم ملی موی تای البرزی هستند


قهرمان البرزی مسابقات موی تای جهان گفت: برای کسب کمربنددائم مسابقات king of kings  خودم را آماده می کنم.

- مسعود مینایی قهرمان چندیدن دوره مسابقات موی تای جهان در گفت و گو با ایسنا گفت: پس از 10 سال حضور در تیم ملی موی تای کشور و کسب عناوین مختلف ورزشی، در حال حاضر در مسابقات حرفه ای به صورت انفرادی شرکت می کنم و به لطف خدا در طی این مدت توانسته ام عناوین مختلفی در مسابقات معتبر جهانی به دست بیاورم.

قهرمان موی تای جهان در ادامه گفت: تمام زندگی ام را وقت ورزش کرده ام و تا زمانی که توان داشته باشم این ورزش را ادامه خواهم داد.

وی افزود: از سن 15 سالگی ورزش رزمی را زیر نظر اسطوره سنگین وزن جهان استاد احمدی آغاز کردم، تمام موفقیت هایم را مدیون زحمات و حمایت های بی دریغ این استاد دلسوز و خوشنام ورزش موی تای هستم.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از اعضای تیم ملی موتای ایران از استان البرز هستند گفت: حضور قهرمانان بنامی همچون جعفر احمدی نام استان البرز را در صدر برترین های رزمی کشور قرارداده است.

وی بیان کرد: درحال حاضر پس از کسب کمربند موقت قهرمانی جهان، خودم برای کسب کمربند دائم مسابقات king of kings که در کشور لیتوانی برگزار می شود آماده می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود مینایی اهل کرج است، کسب مدال برنز جهان در سال 2012، مدال نقره مسابقات آسیایی 2013-مدال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از اعضای تیم ملی موی تای البرزی هستند

نیمی از اعضای تیم ملی موی تای البرزی هستند