مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-09سياسي

113 هزار فقره سند املاک غصب شده خاندان پهلوی به ملت واگذار شد


تاکنون 113 فقره سند املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به برکت نظام مقدس اسلامی به مردم در مناطق مختلف کشور واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز فتاح صبح چهارشنبه در حاشیه واگذاری اسناد مالکیت به مردم با بیان اینکه گلستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی و مازندران بیشترین واگذاری اسناد مالکیت را داشتیم.

وی با بیان اینکه تاکنون 113 هزار سند واگذار شده است، افزود: واگذاری اسناد از سال 92 تاکنون شروع شده است و در برخی استان ها از جمله خراسان جنوبی تمامی املاک متعلق به اسدالله علم بود و اکنون به مردم واگذار شده است.

وی ادامه داد: مساحت کل املاک واگذار شده 350 میلیون مترمربع بوده است که 85 درصد دارای کاربری مسکونی، یک 14 درصد کاربری کشاورزی و مابقی کاربری تجاری و سایر دارد.

فتاح ادامه داد: 116 هزار سند در 21 استان کشور واگذار شده و ارزش تقریبی آن 15 هزار میلیارد تومان است که با 98 درصد تخفیف به مردم واگذار شده است و بیشترین املاک تاکنون در گلستان صادر و واگذار شده است.

فتاح با بیان اینکه از سال قبل تاکنون 13 هزار سند به مردم واگذار شد و از مجموع 113 هزار سند واگذار شده 61 هزار سند در گلستان، 14 هزار سند در مازندران به مردم اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

113 هزار فقره سند املاک غصب شده خاندان پهلوی به ملت واگذار شد

113 هزار فقره سند املاک غصب شده خاندان پهلوی به ملت واگذار شد