مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-09اقتصادي

سیاست مدیریت شهری شیراز حمایت از کارآفرینی است


رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز، سیاست اصلی مدیریت شهری این کلانشهر را حمایت از کارآفرینی و خوداشتغالی با هدف رفع موانع و پشتیبانی و حمایت از تولید و اشتغال اعلام کرد.

- محمد فرخ زاده چهارشنبه 20 بهمن در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی هنربانو، گفت: مدیریت شهری یکی از تسهیل گران حمایت از اشتغال مولد، کارآفرینی و حمایت از اقشار متوسط به پایین و تاثیر گذار در ارتقا ظرفیت های تولید ناخالص داخلی در سطح کشور است.

نایب رییس کمیسیون محرومیت زدایی شورای شیراز افزود: حمایت از بازارچه ها و نمایشگاه دست ساخته های صنایع دستی و هنری در سطح شهر از سیاست های مهم شورا و شهرداری است در توجه به اقشار کم برخوردار و عاملی اصلی در ایجاد حرکت های اقتصادی در مقیاس کسب و کارهای خانوادگی و کوچک است.

فرخ زاده ادامه داد: این رویدادها باعث معرفی هرچه بیشتر صنایع دستی و هنرهای دارای قدمت و برخی از دست ساخته های هنر معاصر خواهد شد که لازمه پیوستگی بین نسلی است.

رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز گفت: این نمایشگاه نقش مشوق برای قرار گرفتن محصولات فرهنگی و هنری در سبد خانوار دارد و از طرفی این خیل عظیمی از هنرمندان را می تواند تحت پوشش قرار دهد؛ به این معنی که وقتی از دست ساخت ها و صنایع هنر حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست مدیریت شهری شیراز حمایت از کارآفرینی است

سیاست مدیریت شهری شیراز حمایت از کارآفرینی است