مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-09سياسي

حذف «مدارس سنگی»، نیازمند همراهی دولت و خیرین


 رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان این که روزانه به طور میانگین 40 کلاس درس در کشور به بهره برداری می رسد، به برنامه حذف مدارس سنگی اشاره و ابراز امیدواری کرد: - مساله این مدارس با همراهی دولت و خیرین مدرسه ساز حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرالله رخشانی مهر؛ در آیین افتتاح متمرکز 2 هزار و 950 پروژه آموزشی در سراسر کشور که با حضور معاون اول رییس جمهور در مدرسه استثنایی امام رضا(ع) منطقه 16 تهران و ارتباط تصویری با استانداران سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: همراهی معاون اول ریاست جمهوری و وزیر آموزش و پرورش با موضوع توسعه فضاهای آموزشی و بحث خیرین مدرسه ساز، موجب دلگرمی و شایسته قدردانی است.

وی افزود: این 2 هزار و 950 طرح، مشتمل بر 13 هزار و 450 کلاس درس، در زیربنایی بالغ بر 2 میلیون مترمربع است، که با صرف اعتباری در حدود 10 هزار میلیارد تومان، در 31 استان کشور تقدیم آینده سازان میهن شد.

رخشانی مهر ادامه داد: با احتساب 1300 کلاس درسی که در اردیبهشت ماه امسال و همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم افتتاح شد، امسال در مجموع 14 هزار و 745 کلاس درس به بهره برداری رسید، یعنی به طور میانگین هر روز 40 کلاس درس تقدیم جامعه تعلیم و تربیت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف «مدارس سنگی»، نیازمند همراهی دولت و خیرین

حذف «مدارس سنگی»، نیازمند همراهی دولت و خیرین