مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-09فرهنگي

«سئانس ویژه» در سینماهای مردمی حذف شده است/ امنیت در آرای مردمی


رییس اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران می گوید سئانس های ویژه در سینماهای مردمی با دستور دبیر جشنواره فیلم فجر حذف شده است.

- غلامرضا موسوی رییس اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از روز جمعه 15 بهمن ماه، نمایش فیلم های حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر در 31 استان کشور آغاز شده که در هرکدام از این مراکز 16 فیلم به نمایش گذاشته شده است و تا امروز استقبال خوبی از فیلم های جشنواره صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه البته در شهر مشهد، تمام فیلم ها به غیر از 2 فیلم به نمایش درآمده است، ادامه داد: تاکید می کنم که هر فیلم در هر استان سه سئانس نمایش داده شده و می توان گفت همه کسانی که سینمای ایران را در سراسر کشور دنبال می کنند، امکان این را داشتند که همزمان با تهران آثار حاضر در جشنواره را ببینند.

این تهیه کننده سینما بیان کرد: در هیچکدام از استان های کشور سئانس ویژه ای در نظر گرفته نشده بود، مگر اینکه برخی از سینماها فیلمی را نداشته اند و فیلم دیگری را جایگزین کردند.

به عنوان مثال برخی از شهرها مانند مشهد توانسته اند به برخی از سینماها 8 فیلم بدهند، به همین دلیل باید هزینه فیلم های دیگر را پرداخت کرده تا بتوانند فیلم ها را نمایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سئانس ویژه» در سینماهای مردمی حذف شده است/ امنیت در آرای مردمی

«سئانس ویژه» در سینماهای مردمی حذف شده است/ امنیت در آرای مردمی