مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-09ورزشي

دیدار مسئولان اسکی ایران با رییس فدراسیون جهانی اسکی/ الیاش به ایران می آید


رییس و دبیر فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی کشور در حاشیه بازی های المپیک زمستانی 2022 دیدار و گفت وگویی با یوهان الیاش، رییس فدراسیون جهانی اسکی داشتند.

- رییس و دبیر فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی کشور در حاشیه بازی های المپیک زمستانی 2022 دیدار و گفت وگویی با یوهان الیاش، رییس فدراسیون جهانی اسکی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس نظریان، رییس و بهرام ساوه شمشکی، دبیر فدراسیون اسکی ایران در حاشیه المپیک زمستانی پکن با یوهان الیاش، رییس فدراسیون جهانی گفت وگو کردند.

در این جلسه الیاش به رویکردهای این فدراسیون در حمایت از کشورهای در حال توسعه از کمک در زمینه سخت افزاری و تجهیزات گرفته تا انتقال دانش روز اسکی تاکید شد.

مسئولان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ایران نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت اسکی ایران اقدامات توسعه ای و کاروان اعزامی به بازی های المپیک زمستانی ارائه کردند.

یوهان الیاش در این دیدار عنوان کرد که در آینده ای نزدیک سفری جهت مذاکره با مسئولان ورزش کشور و بازدید از شرایط اسکی به ایران سفر خواهد کرد.

مسئولان اسکی ایران هم چنین با رییس کمیته ملی سوییس و آکی مواراساتو ژاپنی، رییس کنفدراسیون اسکی آسیا و نایب رییس فیز دیدار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مسئولان اسکی ایران با رییس فدراسیون جهانی اسکی/ الیاش به ایران می آید

دیدار مسئولان اسکی ایران با رییس فدراسیون جهانی اسکی/ الیاش به ایران می آید