مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-09سياسي

تحرک دولت انقلابی در حوزه سیاست داخلی و خارجی امیدوار کننده است


تحرک دولت انقلابی در حوزه سیاست داخلی و خارجی امیدوار کننده است.

- ، سیدرضا طباطبایی صبح چهارشنبه و به مناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر در مصلی صاحب الزمان (عج) شهرستان ورامین با بیان اهمیت و ضرورت جهاد تبیین گفت: در شرایط کنونی وظیفه ی تمام آحاد ملت خصوصاً روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان، بسیجیان تبیین اصول و دستاوردهای انقلاب اسلامی با بیان متقن برای خصوصاً نسل جوان است.

فرماندار سابق شهرستان مینودشت با بیان این که امروز دنیای استکبار با سو استفاده از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی سعی در ایجاد شبهه در مفاهیم انقلاب و اسلام داشته و خط تحریف حقایق در دستور کار آنها قرار گرفته است افزود: باید دغدغه ی همه نیروی های انقلابی و ارزشی برنامه ریزی برای مقابله با این تهاجم همه جانبه باشد.

وی در ادامه به کارنامه موفق دولت انقلابی در ماه های اولیه شروع به کار خود اشاره کرد و بیان داشت: دولتمردان به ریاست رییس جمهور امروز در حوزه سیاست خارجی به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده است که می بایست برای مردم تبیین شود.

طباطبایی به سیاست گسترش روابط با همسایگان به حضور و عضویت رسمی ایران در پیمان شانگهای اشاره کرد و گفت: در حوزه سیاست خارجی برای گسترش و تعمیق روابط با کشورهای دور و نزدیک قدم های بزرگی برداشته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرک دولت انقلابی در حوزه سیاست داخلی و خارجی امیدوار کننده است

تحرک دولت انقلابی در حوزه سیاست داخلی و خارجی امیدوار کننده است