مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-09سياسي

هیچ پروژه تولیدی در بنیاد مستضعفان تعطیل نشده است


رییس بنیاد مستعضفان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هیچ پروژه تولیدی در این بنیاد به رغم تحریم ها تعطیل نشده است، گفت: فرایند کارها روبه بهبود و توسعه است.

- ، پرویز فتاح صبح چهارشنبه در دیدار با آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه واگذاری اموال غارت شده توسط خاندان پهلوی به مردم دارای پیام است، افزود: رفتار جمهوری اسلامی ایران با اموال غارت شده مردم مشخص است و آن را به مردم بر می گرداند.

وی با عنوان اینکه نباید فرصت ها را از دست داد و از همه شرایط باید بهره گرفت، افزود: در بنیاد مستضعفان در خدمت دولت هستیم و اصل هدف عمل کردن به وصیت و فرمان رهبر کبیر انقلاب است.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام اظهار داشت: اختلافات باید با مدیریت و مصلحشت اندیشی رفع شود.

فتاح با اظهار اینکه بنیاد مستضعفان در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد فعالیت می کند، افزود: همچنین در حوزه محرومیت زدایی ور سیدگی به امور مردم نیز فعالیت می کند و در حوزه تولید هیچ اشتغالی تعطیل نشد و هیچ کارگری بدون حقوق نمانده است.

رییس بنیاد مستضعفان با اظهار اینکه هیچ پروژه ای در بنیاد معطل تحریم نخواهد ماند و به کار خود ادامه می دهد، گفت: اکنون به فرمایش نیز طی دو سال اخیر تلاش های خوبی از سوی بنیاد صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ پروژه تولیدی در بنیاد مستضعفان تعطیل نشده است

هیچ پروژه تولیدی در بنیاد مستضعفان تعطیل نشده است