مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-09سياسي

محبی نجم آبادی: واگذاری ها در اوج شفافیت و در اتاق شیشه ای انجام شود


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که واگذاری ها باید در اتاق شیشه ای انجام شده به طوری که مناقصات و فروش شرکت ها و کارگاه و کارخانه ها به صورت شفاف انجام شود.

- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که واگذاری ها باید در اتاق شیشه ای انجام شده به طوری که مناقصات و فروش شرکت ها و کارگاه و کارخانه ها به صورت شفاف انجام شود.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: باید واگذاری ها به بخش خصوصی در اوج شفافیت و در اتاق شیشه ای انجام شود، چون در غیر این صورت شاهد تکرار اتفاقات ناگوار همچون هفت تپه و آلومینیوم المهدی هستیم که نباید اجازه تکرار این اتفاقات را داد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: باید مناقصات و فروش شرکت ها و مکان ها، کارگاه ها و کارخانه های بزرگ در اتاق شیشه ای رخ دهد بدان معنا که در یک فضای رقابتی و به دور از رانت اطلاعاتی صورت گرفته و حساب های شرکت ها، درآمدها و مصارف آن ها هم شفاف باشد.

وی در پایان گفت: برای واگذاری باید همه امکان ورود و خرید را داشته باشند، در چنین شرایطی است که دیگر مشکلاتی در واگذاری ها رخ نمی دهد و همچنین با رفع اشکالات و شفاف سازی مفاسد به حداقل می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبی نجم آبادی: واگذاری ها در اوج شفافیت و در اتاق شیشه ای انجام شود

محبی نجم آبادی: واگذاری ها در اوج شفافیت و در اتاق شیشه ای انجام شود