مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-09پزشكي

جراحان دهان و فک و صورت در تهران گردهم می آیند


نوزدهمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت ایران در روزهای دوم تا ششم اسفند 1400، در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، فهیمه اخلاقی رییس نوزدهمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت ایران، گفت: سال گذشته به دلیل شرایط کرونا امکان برگزاری کنگره ایجاد نشد، اما امسال کنگره را به صورت مجازی و طبق دستورالعمل وزارت بهداشت برگزار کنیم.

وی افزود: نوزدهمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت ایران، دوازدهمین همایش بین المللی ایمپلنت خلیج فارس و نهمین سمپوزیوم محققین جوان از دوم لغایت ششم اسفند ماه 1400 به طور همزمان برگزار می شود.

البته تا سال 1398 این کنگره و همایش ها به صورت حضوری برگزار می شد، اما سال گذشته به دلیل شرایط کرونا فقط همایش ایمپلنت به صورت مجازی برگزار شد و امسال هم این کنگره ها را همزمان و به صورت مجازی و آنلاین برگزار می نماییم و بر این اساس تمام سخنرانان ما به صورت آنلاین سخنرانی می کنند.

اخلاقی ادامه داد: در کنار این برنامه، در محل اجرای کنگره یعنی در هتل المپیک، نمایشگاه مواد و لوازم دندانپزشکی طبق روال هر سال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اعضای برگزار کننده شامل رییس کنگره، دبیر علمی کنگره، دبیر علمی ایمپلنت، دبیر محققین جوان، دبیر بین المللی و مسئولان کارگاه ها هستند، گفت: طی این کنگره کارگاه های جرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحان دهان و فک و صورت در تهران گردهم می آیند

جراحان دهان و فک و صورت در تهران گردهم می آیند