مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-09سياسي

برگزاری مراسم یوم الله 22بهمن به صورت خودرویی و موتوری در کردستان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا در سطح استان، مراسم یوم الله 22 بهمن امسال به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مراسم امسال با رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی و با محوریت حرکت های خودرویی و موتوری خواهد بود.

وی افزود: در مرکز استان، مراسم آغازین یوم الله 22 بهمن امسال رأس ساعت 9 و 30 دقیقه روز جمعه در محل استادیوم 22 گولان سنندج و با رعایت کامل فاصله اجتماعی خواهد بود.

حجت الاسلام سادات خاطرنشان کرد: پس از اجرای برنامه های آغازین نظیر اجرای گروه های سرود، سخنرانی و قرائت قطعنامه، رژه موتوری و خودرویی خانوادگی در سطح خیابان های شهر سنندج آغاز خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اظهار داشت: مسیر حرکت خودروها از مقابل استادیوم 22 گولان به سمت میدان امام شافعی، میدان آزادی، چهارراه بسیج و بلوار کردستان بوده و پایان بخش مراسم حضور در میعادگاه نماز جمعه و شرکت در این فریضه عبادی و سیاسی خواهد بود.

وی افزود: پس از پایان رژه موتوری و خودرویی از 43 دستگاه از وسایل نقلیه شرکت کننده در مراسم که بهترین تزیین را داشته اند با اهدا هدایای نفیسی تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم یوم الله 22بهمن به صورت خودرویی و موتوری در کردستان

برگزاری مراسم یوم الله 22بهمن به صورت خودرویی و موتوری در کردستان