مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-09سياسي

ذوب آهن اصفهان جایگاه مهمی در بومی سازی صنعت کشور دارد


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد .

- اخبار شرکتها؛ رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری :علی آقامحمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دوشنبه 19 بهمن ماه با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد .

علی آقا محمدی ، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان جایگاه مهمی دربومی سازی صنعت کشور دارد و به ویژه با تولید ریل ملی ، نشان داد که از نیروی انسانی متخصص و با تجربه ای برخوردار است .

رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری ، رفع مشکلات تولیدی شرکت های مهمی همچون ذوب آهن اصفهان را بسیار ضروری و برای صنعت کشور حیاتی دانست و افزود : امیدوارم جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران بتواند در بومی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت فولاد کشور نقش مهمی ایفا کند.

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان نیز گزارشی از فعالیت های بومی سازی این شرکت ارائه داد و گفت : این مجتمع عظیم صنعتی بومی سازی را به عنوان مسئولیت اجتماعی خود در اولویت اصلی قرار داده است و دستاوردهای آن نه تنها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان جایگاه مهمی در بومی سازی صنعت کشور دارد

ذوب آهن اصفهان جایگاه مهمی در بومی سازی صنعت کشور دارد