مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-09اقتصادي

محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی شاخصه اصلی پروژه های شرکت توزیع برق شیراز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: امسال و همزمان با ایام الله دهه فجر بالغ بر 715 میلیارد ریال پروژه برقی توسط این شرکت کلنگ زنی شده یا به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا سلاحی با بیان اینکه بر اساس سیاستهای دولت، بخش بزرگ پروژه های یاد شده مربوط به مناطق روستایی و کم برخوردار است اظهار داشت: بجز اصلاح و توسعه مناطق هدف روستایی، دیگر پروژه های ویژه دهه فجر شامل ایجاد انشعاب، نیرورسانی، افزایش قدرت، احداث و توسعه شبکه و .

خواهد بود.

وی افزود: این پروژه ها در شیراز، سروستان، کوار، خرامه، زرقان، ارسنجان، پاسارگاد، سپیدان، بیضا، ارژن و .

به بهره برداری خواهد رسید.

سلاحی گفت: طرح های آماده بهره برداری در شهرستان شیراز بالغ بر 373 میلیارد ریال و شامل پروژه های توسعه ای شامل انشعاب، نیرورسانی، افزایش قدرت، توسعه فیدر و روشنایی معابر است.

او با اشاره به تخصیص اعتبارات قابل توجه 300 میلیاردی از محل عوارض برق اصلاح، بهسازی و توسعه برق روستایی، عنوان کرد: علاوه بر ارزش ریالی و فیزیکی پروژه های اجرا شده در این بخش، با توجه به هدف و نیت محرومیت زدایی، این پروژه ها از نظر برآورده کردن انتظارت مردم و رفع کانون های خطر آفرین در روستاها و برق رسانی به روستاهای فاقد برق نیز حائز اهمیت ویژه ای می با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی شاخصه اصلی پروژه های شرکت توزیع برق شیراز

محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی شاخصه اصلی پروژه های شرکت توزیع برق شیراز