مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-09سياسي

214 ملک غصبی توسط خاندان پهلوی به مردم تبریز و میانه واگذار شد


مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان آذربایجان شرقی از واگذاری 214 ملک غصبی توسط خاندان پهلوی به مردم تبریز و میانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رامین پورحسن چهارشنبه در آیین املاک ملت که همزمان با مراکز برخی استان ها در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص واگذاری املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم تا کنون 113 هزار سند ملکی به صاحبان اصلی آنها  بازگردانده شده که سه هزار و 575 مورد از این واگذاری ها از سال 94 تا کنون در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل صورت گرفته است.

وی ارزش ریالی این اسناد را 91 میلیارد تومان و مساحت آنها را 40 هکتار اعلام و تصریح کرد: بر این اساس سه هزار و 370 سند مربوط به املاک غصبی خاندان پهلوی در شهرستان میانه، 131 سند در خلخال و 74 سند نیز در تبریز پس از طی مراحل قانونی به صاحبان آنها واگذار شده اند.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان آذربایجان شرقی گفت: امروز بخشی از این املاک در قالب 214 سند شامل 74 سند ملکی در تبریز و 140 سند در میانه به مردم واگذار می شوند که اسناد املاک واگذاری در تبریز مربوط به پنج هزار متر مربع از املاک کوی امام رضا (ع) در منطقه طالقانی و نیز 16 هزار متر مربع از املاک غصبی در شهرستان میانه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

214 ملک غصبی توسط خاندان پهلوی به مردم تبریز و میانه واگذار شد

214 ملک غصبی توسط خاندان پهلوی به مردم تبریز و میانه واگذار شد