مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-09پزشكي

ابتلای 150 نفر از کادر درمان سمنان به کرونا در موج جدید


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از درگیر بودن بیش از 150 نفر از کادر درمان این دانشگاه به کروناویروس خبر داد و گفت: با شدت گرفتن شیوع امیکرون و افزایش مراجعه مبتلایان به مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، - برای کادر بهداشت و درمان این دانشگاه حجم کاری اضافه تری را ایجاد شده است.

دکتر کامران قدس در جمع خبرنگاران اعلام این خبر اظهار کرد: میزان مراجعه های سرپایی به مراکز منتخب غربالگری کووید 19 به شدت اوج گرفته، به طوری که در هفته اخیر 139.

7 درصد مراجعات سرپایی افزایش یافته و متاسفانه آمار ابتلای روزانه روند صعودی خود را حفظ کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: با توجه به وضعیت جدید با لغو مرخصی ها و شیفت های طولانی 24 و 12 ساعته، کادر پرتلاش بهداشت و درمان ایثارگرانه در خدمت مردم هستند.

دکتر قدس تصریح کرد: طبق آمار و اطلاعات ارسالی از سوی دبیرخانه کنترل کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حال حاضر بالغ بر 150 نفر از کادر بهداشت و درمان شامل پزشک، پرستار، ماما، کارشناس اتاق عمل، کارشناس هوشبری، مراقب سلامت، بهورز، بهکار و.

درگیر کرونا هستند و همچنین بالغ بر 80 نفر از کادر بهداشت و درمان نیز در استعلاجی سایر بیماری ها به سر می برند که این امر بر سختی کار می افزاید و با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 150 نفر از کادر درمان سمنان به کرونا در موج جدید

ابتلای 150 نفر از کادر درمان سمنان به کرونا در موج جدید