مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-09فرهنگي

تلاش مخلوق برای حذف خالق/ غلبه تکنولوژی بر دنیا در «پاستیل زرد»


محمدرضا عطایی فر نویسنده و کارگردان «پاستیل زرد» که در جشنواره تئاتر فجر به صحنه می رود این نمایش را اثری با مضمون پیشرفت تکنولوژی وجایگزینی آن به جای انسان در آینده دانست.

- محمدرضا عطایی فر نویسنده و کارگردان پاستیل زرد که در جشنواره تئاتر فجر به صحنه می رود این نمایش را اثری با مضمون پیشرفت تکنولوژی وجایگزینی آن به جای انسان در آینده دانست.

محمدرضا عطایی فر نویسنده و کارگردان پاستیل زرد که با این اثر نمایشی در بخش غیررقابتی جشنواره تئاتر فجر حضور دارد درباره ویژگی های این نمایش به خبرنگار مهر گفت: چون این نمایش جزو تولیدات جدید تئاتر ایران به حساب می آید طبق قوانین نمی توانست در بخش رقابتی حضور داشته باشد.

پاستیل زرد راجع به یک قرن آینده و غلبه تکنولوژی بر انسان است.

وی درباره ایده شکل گیری این نمایش بیان کرد: چند ماه قبل حدود 5-6 ساعت دسترسی به اینستاگرام با اختلال مواجه شد و تزلزل بسیاری را بین مردم دنیا به وجود آورد و همین اتفاق من را به این فکر واداشت که اگر قرار باشد تکنولوژی از بین برود چه بلایی بر سر انسان ها می آید.

قرار بر این بوده که تکنولوژی در خدمت انسان باشد اما با روندی که جلو می رویم و با پیشرفت علم این ما هستیم که تبدیل به برده تکنولوژی می شویم و تکنولوژی بر ما حکومت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مخلوق برای حذف خالق/ غلبه تکنولوژی بر دنیا در «پاستیل زرد»

تلاش مخلوق برای حذف خالق/ غلبه تکنولوژی بر دنیا در «پاستیل زرد»