مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-09اقتصادي

جزییات تنظیم بازار شب عید/آنلاین شدن عرضه گوشت و توزیع برنج فجر از فردا


مدیرعامل سازمان تعاونی روستایی کشور ضمن تشریح جزییات تنظیم بازار کالاهای شب عید، گفت: توزیع برنج فجر، گوشت منجمد و میوه نیز آنلاین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اسماعیل قادری فر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره تنظیم بازار کالای اساسی از جمله میوه و برنج اظهار داشت: توزیع هوشمند کالاهای اساسی از مهمترین راهبردهای ما برای کاهش واسطه گری و دلالی در بازار است، امروز فاصله مزرعه تا سفره تا 700 درصد افزایش دارد.

مدیرعامل سازمان تعاونی روستایی کشور افزود: پیش از این برنج شیرودی به قیمت 42 هزار تومان در سامانه های توزیع هوشمند توزیع می شد که قرار است از فردا برنج فجر هم به صورت آنلاین و با قیمت کیلویی حدود 40 هزار تومان توزیع شود.

وی افزود: انواع برنج های خارجی، پاکستانی، هندی و تایلندی هم اکنون در سامانه بارگذاری شده و به قیمت مصوب به فروش می رود.

  قادری فر همچنین از توزیع گوشت گوسفندی و گاوی منجمد از هفته جاری به صورت آنلاین خبر داد و گفت: این اقلام به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه خواهد شد.

وی در عین حال که گفت هیچ گونه کمبود گوشت در کشور وجود ندارد، اما گلایه ای هم از تأمین کنندگان داشت که با وجود کافی بودن اقلام در انبار، به موقع تأمین نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تنظیم بازار شب عید/آنلاین شدن عرضه گوشت و توزیع برنج فجر از فردا

جزییات تنظیم بازار شب عید/آنلاین شدن عرضه گوشت و توزیع برنج فجر از فردا