مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-09پزشكي

اجرای پیمایش شیوع کم شنوایی در فارس/5.5 درصد جمعیت ایران کم شنوا هستند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رییس مرکز بهداشت استان فارس از اجرایی شدن طرح ملی پیمایش شیوع کم شنوایی در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رییس مرکز بهداشت استان فارس از اجرایی شدن طرح ملی پیمایش شیوع کم شنوایی در این استان خبر داد.

دکتر عباس رضاییان زاده چهارشنبه 20 بهمن به خبرنگاران گفت: پیمایش کشوری بررسی وضعیت کم شنوایی، با هدف ارزیابی شیوع و خصوصیات اپیدمیولوژیک و بالینی بیماری های گوش و شنوایی و عوامل خطر موثر در بروز اینگونه اختلالات در کشور و فارس اجرا می شود.

رضاییان زاده ادامه داد: هدف اداره سلامت شنوایی دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، از اجرای پیمایش کشوری بررسی وضعیت کم شنوایی ارزیابی شیوع و خصوصیات اپیدمیولوژیک و بالینی بیماری های گوش و شنوایی و همچنین عوامل خطر موثر در بروز اینگونه اختلالات، در ایران است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه این پیمایش از نیمه بهمن امسال در کشور آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه دارد، گفت: پیمایش در سه مرحله پرسشگری با پرسشنامه، انجام سنجش های شنوایی و معاینات فیزیکی گوش انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پیمایش شیوع کم شنوایی در فارس/5.5 درصد جمعیت ایران کم شنوا هستند

اجرای پیمایش شیوع کم شنوایی در فارس/5.5 درصد جمعیت ایران کم شنوا هستند