مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-09سياسي

ارسال طومار اهالی محله رضویه به شورای شهر تهران/درخواست جابه جایی گرمخانه خاوران


اهالی محله رضویه تهران طوماری با امضای 454 نفر از ساکنان تهیه و آن را به شورای شهر تهران بردند و خواستار جابه جایی گرمخانه خاوران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس،اهالی محله رضویه تهران طوماری با امضای 454 نفر از ساکنان تهیه و آن را به شورای شهر تهران بردند.

  در این طومار به 9 مشکل اساسی محله اشاره شده و در عین حال اهالی تاکید کردند که با وجود برخی پیگیری ها، چالش ها و معضلات به قوت باقی هستند و همزمان درخواست جابه جایی گرمخانه خاوران را از این محل داشته اند.

  جزییات متن این طومار به شرح زیر است؛    احتراما به استحضار می رساند اینجانبان امضا کنندگان ذیل ساکنان محله شهید پرور رضویه با 45هزار نفر جمعیت در منتهی الهیه جنوب شرقی تهران در شرایط سخت حاشیه نشینی و زندگی کارگری همواره در همه احوال حامی و پشتیبان ولایت بوده و تا این زمان با اهدای شهیدان عزیزی چون سردار شهید اسکندرلو و شهید مدافع حرم قدیر سرلک دوشادوش رهبر گرامی انقلاب اسلامی ایستاده ایم.

مع ذلک در 15 سال گذشته به احداث گرم خانه خاوران در این محله دردهای عظیمی را به پیکر رنجور این مردم وارد شده است.

  که از آن جمله مواردی چند را اعلام کرده و از همه مسوولان و بزرگان با فریاد تظلم و استضعاف درخواست یاری داریم: 1ـ ایجاد بازار فروش گسترده و ساماندهی شده مواد مخدر 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال طومار اهالی محله رضویه به شورای شهر تهران/درخواست جابه جایی گرمخانه خاوران

ارسال طومار اهالی محله رضویه به شورای شهر تهران/درخواست جابه جایی گرمخانه خاوران