مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-09اقتصادي

آنلاین شدن عرضه گوشت و برنج فجر از فردا/ جزییات تنظیم بازار شب عید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل قادری فر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر در پاسخ به سؤالی درباره تنظیم بازار کالای اساسی از جمله میوه و برنج اظهار داشت: - مدیرعامل سازمان تعاونی روستایی کشور ضمن تشریح جزییات تنظیم بازار کالا های شب عید، گفت: توزیع برنج فجر، گوشت منجمد و میوه نیز آنلاین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل قادری فر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر در پاسخ به سؤالی درباره تنظیم بازار کالای اساسی از جمله میوه و برنج اظهار داشت: توزیع هوشمند کالا های اساسی از مهمترین راهبرد های ما برای کاهش واسطه گری و دلالی در بازار است، امروز فاصله مزرعه تا سفره تا 700 درصد افزایش دارد.

مدیرعامل سازمان تعاونی روستایی کشور افزود: پیش از این برنج شیرودی به قیمت 42 هزار تومان در سامانه های توزیع هوشمند توزیع می شد که قرار است از فردا برنج فجر هم به صورت آنلاین و با قیمت کیلویی حدود 40 هزار تومان توزیع شود.

وی افزود: انواع برنج های خارجی، پاکستانی، هندی و تایلندی هم اکنون در سامانه بارگذاری شده و به قیمت مصوب به فروش می رود.

قادری فر همچنین از توزیع گوشت گوسفندی و گاوی منجمد از هفته جاری به صورت آنلاین خبر داد و گفت: این اقلام به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنلاین شدن عرضه گوشت و برنج فجر از فردا/ جزییات تنظیم بازار شب عید

آنلاین شدن عرضه گوشت و برنج فجر از فردا/ جزییات تنظیم بازار شب عید