مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-09فرهنگي

فیلم موقعیت مهدی از فیلم های برتر چهلمین جشنواره فیلم فجر است


استاندار آذربایجان غربی پس از تماشای فیلم موقعیت مهدی در سینما ایران ارومیه، این فیلم را از فیلم های برتر چهلمین جشنواره فیلم فجر معرفی کرد.

- فیلم "موقعیت مهدی" از فیلم های برتر چهلمین جشنواره فیلم فجر است ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی پس از تماشای فیلم "موقعیت مهدی" در سینما ایران ارومیه، این فیلم را از فیلم های برتر چهلمین جشنواره فیلم فجر معرفی کرد.

محمدصادق معتمدیان با قدردانی از عوامل تولید فیلم موقعیت مهدی ، افزود: هادی حجازی فر نویسنده و کارگردان فیلم، روایتی واقعی و ملموس را از زندگی شهید مهدی باکری و دفاع مقدس به تصویر کشیده است.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: موقعیت مهدی پیش از آنکه فیلم باشد، واقعیت رشادت هایی را روایت می کند که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند یادآوری و ترویج آن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، وی در ادامه آذربایجان غربی را استانی پیشرو در عرصه های انقلابی و هنری از جمله موسیقی، سینما، صنایع دستی و .

قلمداد کرده و یادآور شد: آذربایجان غربی ظرفیت بالایی در حوزه های مذهبی، فرهنگ و هنر دارد و با تمام توان از این حوزه حمایت خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم موقعیت مهدی از فیلم های برتر چهلمین جشنواره فیلم فجر است

فیلم موقعیت مهدی از فیلم های برتر چهلمین جشنواره فیلم فجر است