مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-09اقتصادي

70 درصد مطالبات صندوق توسعه ملی در بخش انرژی است


مدیر قراردادها، پیگیری مطالبات و نظارت بر مصرف صندوق توسعه ملی گفت: بیش از 70 درصد مطالبات صندوق در بخش نفت و گاز و نیروگاه است، - به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) استفاده کند.

بیش از 70 درصد مطالبات صندوق در بخش نفت و گاز و نیروگاه است رضا محمدی با بیان اینکه بیش از 70 درصد مطالبات صندوق در بخش نفت و گاز و نیروگاه است، گفت: عمده مسائل صندوق در این مسیر در بخش طرح های ارزی تأمین مالی شده در حوزه انرژی به ویژه دربخش نفت و گاز و نیروگاه با وجود اخذ تضامین لازم از دولت، وزارت نیرو و شرکت ملی نفت ایران، می باشد.

وصول بیش از 2.

5 میلیارد دلار از مطالبات ارزی صندوق مدیر قراردادها، پیگیری مطالبات و نظارت بر مصرف صندوق توسعه ملی اضافه کرد: با وجود کلیه مشکلات و مسائل پیش رو این صندوق با جدیت بیشتری نسبت به وصول مطالبات خود اقدام نموده که این پیگیری ها منجر به وصول بیش از 2.

5 میلیارد دلار از مطالبات ارزی صندوق از بخش خصوصی شده است.

رضا محمدی، تصریح کرد: در عین حال این صندوق به منظور تسهیل امور طرح های تأمین مالی شده نسبت با امهال بدهی و افزایش دوران تأمین مالی بیش از 200 طرح موافقت کرده که این موضوع نشان از حمایت صندوق از طرح های تولیدی کشور در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مطالبات صندوق توسعه ملی در بخش انرژی است

70 درصد مطالبات صندوق توسعه ملی در بخش انرژی است