مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-09سياسي

برخی ها در بیان دستاوردهای نظام و انقلاب دچار لکنت زبان هستند


مدیرکل تبلبغات اسلامی مازندران با تاکید براینکه دستاوردهای نظام مقدس اسلامی با صلابت و قدرت بیان شود، گفت: برخی ها متاسفانه در این راه دچار لکنت زبان هستند و تردید دارند.

- ، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار ظهر چهارشنبه در نشست بابسیج اساتید مازندران بااشاره به تبیین مأموریت ها و اشتراک آن توسط نهادهای همسو و هم افزا و شخصیت های حقیقی و حقوقی دارای اهداف مشترک گفت: هر گروه و نهادها دارایی امتیازاتی هستند و وجود اشتراکات می تواند حرکت های هم افزا را ایجاد کند.

وی با اشاره به رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی و تحول عرصه های فرهنگی، بازتعریف برخی فعالیت ها و عناصر و مؤلفه های اظهار داشت: در این حوزه اولویت های اصلی تعیین و ترسیم شده و فعالیت های قرآنی، مجامع مذهبی، انجمن مداحان، مجمع کانون های فرهنگی و تبلیغی و غیره نیازمند بازتعریف است.

وی گفت: طی سال های سال در حوزه جمع کردن شبکه خوب کار شده ولی از نظر شبکه داری دچار مشکل هستیم و تعریف از شبکه داری نیازمند بازتعریف است زیرا طبق فرمایش خواهد گرفت.

حجت الاسلام شریف تبار با تاکید براینکه روشنگری باید در قالب مدل هماهنگ و منسجم صورت گیرد، گفت: دشمن در حال جنگ ترکیبی است و بارانداز اصلی آن بر قبضه و ترور افکار عمومی متمرکز شد و قصد دارد ناکارآمدی نظام را جلوه دهد و سرمایه اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ها در بیان دستاوردهای نظام و انقلاب دچار لکنت زبان هستند

برخی ها در بیان دستاوردهای نظام و انقلاب دچار لکنت زبان هستند