مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-09اقتصادي

نخستین شهرک فرآوری طلا در کشور راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم بهره برداری از پروژه معدن طلای شادان این شهرستان که به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت ضمن گرامیداشت این دهه اظهارداشت: خراسان جنوبی یکی از قطب های معدنی در کشور بوده که باید از این ظرفیت بزرگ اقتصادی به نفع توسعه استان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تلاش های زیادی در راستای جذب سرمایه گذار در بخش معدنی و صنایع معدنی در استان صورت گرفته است، تصریح کرد: باید حمایت ویژه ای از سوی مدیران استانی برای جذب سرمایه گذاران انجام تا روند توسعه در استان سرعت بیشتری یابد.

استاندار خراسان جنوبی از راه اندازی نخستین شهرک طلا در استان خبر داد و افزود: در هیچ کجای کشور، شهرک فرآوری طلا وجود ندارد که به برکت وجود این ماده معدنی در استان این شهرک برای نخستین بار در خراسان جنوبی ایجاد می شود.

قناعت ادامه داد: راه اندازی این شهرک منجر به تحولات خوبی در بخش اقتصادی و اشتغال استان می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات جدی مردم استان بحث فرآوری مواد معدنی و جلوگیری از خام فروشی این مواد غنی استان است، گفت: در دیدارهای متعدد با مدیران عامل شستا و ایمیدرو به لزوم ورود شرکت های سرمایه گذاری برای فرآوری معادن استان تأکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین شهرک فرآوری طلا در کشور راه اندازی شد

نخستین شهرک فرآوری طلا در کشور راه اندازی شد