مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-09سياسي

18 تن مواد مخدر در فارس منهدم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری این آیین اظهار داشت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیش از سه هزار و 800 شهید و 12 هزار جانباز از ابتدای انقلاب تاکنون تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: برای مقابله با مواد مخدر  به ویژه  در فضای مجازی باید هوشمندانه تر عمل کرد تا شاهد محیطی پاک در کشور به ویژه استان فارس باشیم.

وی با اشاره به اینکه  اصحاب رسانه به عنوان یکی از ارکان حوزه  اجتماعی نقش اساسی در کاهش معضلات اجتماعی بر عهده دارند، افزود: با استفاده از ظرفیت رسانه می توان بستر کنترل معضلات و مشکلات اجتماعی را بیش از گذشته در جامعه فراهم کرد.

سردار حبیبی در مورد نفوذ مواد مخدر در خانواده و جامعه بیان کرد: ارائه و ساخت مواد مخدر به شکل صنعتی در فضای مجازی، مردم  و خانواده ها را نشانه گرفته و  باید در این راستا به هشدارهای پلیس توجه کنیم.

وی تصریح کرد: با تلاش دستگاه های متولی سه هزار و 990 معتاد متجاهر جمع آوری شده  و با این روند فضای عمومی فارس نسبت به گذشته بهتر شده است.

وی اعلام کرد: امسال بیش از 51 تن مواد مخدر در فارس کشف شده و بیش از 580 قاچاقچی، 291 توزیع کننده عمده و بیش از چهار هزار و 567 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به مقامات قضایی  تحویل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 تن مواد مخدر در فارس منهدم شد

18 تن مواد مخدر در فارس منهدم شد