مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-09اقتصادي

بهره برداری از سه پروژه آبخیزداری در فارس


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس از افتتاح و بهره برداری از سه پروژه بزرگ آبخیزداری همزمان با فرارسیدن چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب در استان خبر داد.

- عبدالحسن صمدنژاد چهارشنبه 20 بهمن در آیین افتتاح این طرح ها، گفت: برای اجرای این طرح ها نزدیک به 34 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی هزینه شده است.

او افزود: این پروژه ها در بخش های مختلف و شهرستانهای فیروزآباد و خرامه اجرا و افتتاح شده است.

صمدنژاد یادآور شد: در این راستا تعدادی از پروژه ها نیز در دیگر شهرستان های استان همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و با حضور مسئولان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اشاره به مزایای این پروژه ها اظهار کرد: با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها علاوه بر ایجاد اشتغال زایی ظرفیت لازم به منظور استحصال مقادیر قابل توجهی از روان آب های سطحی در راستای کنترل سیلاب های مخرب و جلوگیری از خسارت سیل به مناطق اطراف حوزه، تغذیه سفره های آب زیرزمینی و آبخوان ها و نیز کنترل رسوب و فرسایش خاک فراهم می شود.

صمدنژاد خاطرنشان کرد: این پروژه ها در زمینه های بندهای سنگی، ملاتی و خاکی به اجرا درآمده و با بهره برداری از آنها بیش از 17 هزا خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سه پروژه آبخیزداری در فارس

بهره برداری از سه پروژه آبخیزداری در فارس