مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-09سياسي

بیش از 30 میلیارد تومان خدمات رسانی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 300 میلیارد ریال خدمات رسانی در حوزه های معیشتی، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 300 میلیارد ریال خدمات رسانی در حوزه های معیشتی، بهداشتی، آموزشی و گرمایشی به مردم این استان شده است.

شایان نادری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این خدمات در رزمایش های احسان و همدلی، مشق احسان، احسان سلامت و رزمایش های حوزه گرمایشی به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) به مردم استان ارائه شده است.

وی اظهارکرد: امروز هفتمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان و چهاردهمین رزمایش بنیاد احسان ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این رزمایش 22 تن بسته پروتیینی گوشت قرمز در 9 شهرستان استان و نقاط دورافتاده استان توزیع می شود.

نادری تاکید کرد: تا پایان برچیده شدن ویروس کرونا مجموعه اجرایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در کنار مردم استان برای خدمات رسانی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30 میلیارد تومان خدمات رسانی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد

بیش از 30 میلیارد تومان خدمات رسانی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد