مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-09پزشكي

چشم کودک 9 ساله روشن شد


رییس مجتمع دارویی درمانی هلال از مشارکت این مجتمع با هدف حمایت از سلامت دانش آموزان نیازمند در طرح مهربانی مهر خبر داد و گفت: عمل جراحی چشم کودک 9 ساله لردگانی با موفقیت انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، شاهرخ رامین،رییس مجتمع دارویی درمانی هلال در خصوص طرح مهربانی مهر، گفت: طرح مهربانی مهر به منظور حمایت از دانش آموزان مناطق کم برخوردار کشور، توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مطرح و در سطح جمعیت هلال احمر استان ها اجرایی شد.

وی افزود: بر همین اساس بیماران نیازمندی با مشکلات چشمی مزمن از سوی جمعیت هلال احمر استان تهران شناسایی و جهت درمان به این مجتمع معرفی شدند.

 رامین ادامه داد: در همین راستا اولین بیمار با مشکل جابجایی و عارضه در لنز داخل چشمی و بینایی یک دهم درصد توسط محمدحسن شاه حیدری پزشک متخصص چشم و فلوشیپ شبکیه تحت عمل جراحی قرار گرفت.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: هزینه های عمل این کودک که از شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری به مجتمع دارویی درمانی هلال ایران معرفی شد، توسط خیری نیکوکار تامین شده است.

اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ادامه این رویه در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری حاضر می شوند و سایر نیازمندان این حوزه شناسایی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم کودک 9 ساله روشن شد

چشم کودک 9 ساله روشن شد