مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-09سياسي

عرضه خدمات و فعالیت های شرکت های دانش بنیان و خلاق در متروی تهران


تفاهم نامه فعالیت های مشترک شرکت بهره برداری متروی تهران و ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: تفاهم نامه فعالیت های مشترک شرکت بهره برداری متروی تهران و ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا شد.

در این مراسم دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: این تفاهم نامه در راستای رفاه شهروندان و مردم استان تهران و البرز انجام می شود و خدا را شاکرم در این ایام خوب یک کار مناسب، نوآورانه و خلاقانه را با کمک دکتر شایسته مدیر توانمندی که از رویش های انقلاب و جوانان بااستعداد محسوب می شود، انجام می دهیم.

پرویز کرمی افزود: با این کار امیدوارم بتوانیم ضمن اشتغال زایی برای جوانان نخبه، به حل مسائل راه آهن شهری با استفاده از توان شرکت های خلاق و دانش بنیان کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز با شهردار شهر زیرزمینی تهران این کار انجام می شود افزود: مترو در کنار تسهیلاتی که برای شهروندان ایجاد می کند خواسته و ناخواسته یک محیطی را تحت عنوان شهر زیرزمینی ایجاد کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه خدمات و فعالیت های شرکت های دانش بنیان و خلاق در متروی تهران

عرضه خدمات و فعالیت های شرکت های دانش بنیان و خلاق در متروی تهران