مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-09ورزشي

داورزنی در نشست هیأت رییسه چه گفت؟


رییس فدراسیون والیبال گزارشی از عملکرد سال 1400 و برنامه های پیش روی این رشته ورزشی را در نشست هیأت رییسه ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سومین نشست هیأت رییسه فدراسیون والیبال امروز (چهارشنبه بیستم بهمن) به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی برگزار شد.

علی اصغر مونسان، ناصر میرفخرایی، فریبا محمدیان، مهناز شاددل، مصطفی کارخانه، مهدی اسلامی، میلاد تقوی، محمدجواد یزدان پناه و مهرداد هاشمی از دیگر شرکت کنندگان در این نشست بودند.

رییس فدراسیون والیبال در ابتدای این نشست با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد که هر چه سریع تر شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم ها برای مردم ایران بهتر شود.

داورزنی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا انقلاب و جنگ تحمیلی از حضور اعضای هیأت رییسه در این نشست تشکر و قدردانی کرد و در تشریح عملکرد سال 1400 و برنامه های پیش روی این رشته ورزشی به ویژه در حوزه والیبال زنان، گفت: سیاست کلی فدراسیون شرکت تیم ملی والیبال زنان در بازی های آسیایی برای کسب تجربه است و تصمیم نهایی در این خصوص در ستاد بازی های آسیایی گرفته خواهد شد.

وی با بیان این که برای تیم ملی زنان الساندرا کمپدلی مربی ایتالیایی را انتخاب کردیم که تجربه خوبی در والیبال به ویژه در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داورزنی در نشست هیأت رییسه چه گفت؟

داورزنی در نشست هیأت رییسه چه گفت؟