مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-09اقتصادي

«تفکر جهادی»، ساختارهای دولتی را تغییر می دهد


معاون وزیر کار با بیان اینکه آنچه که امروز می تواند ساختارهای دولتی را تغییر دهد، تفکر جهادی است، افزود: اگر مسئولیتی قبول می کنیم باید از زندگی راحت بگذریم.

- به گزارش، مهدی مسکنی چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان ها مانند یک وزارتخانه کوچک هستند و مأموریت های این ادارات برای خدمت رسانی به مردم زیاد است، گفت: آنچه که امروز می تواند ساختارهای دولتی را تغییر دهد، تفکر جهادی است.

وی با تاکید بر اینکه اگر مسئولیتی قبول می کنیم باید از زندگی راحت بگذریم، گفت: مدیران باید خدمت بی منت را پایه گذاری کنند و به راستی که اگر نیت در کارها خالص باشد برکت در کار ما وارد می شود.

معاون امور تعاون وزارت کار با تاکید بر اینکه همه نگاهشان به این وزارتخانه است، گفت: 65 میلیون نفر با ما کار می کنند و اگر ثانیه ای غفلت کنیم باید جواب بدهیم.

وی ادامه داد: مسئولیت چیزی جز بار شرعی نیست و آدم باید فراری باشد چون اگر کسی امروز در شهر شما گرسنه سر بر زمین بگذارد ما مسئول هستیم.

معاون وزیر تعاون، یکی از ویژگی های مدیران انقلابی را تلاش جهادی و شبانه روزی دانست و گفت: مدیران و مسئولان باید مردمی باشند و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، زیرا مردم از شما ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تفکر جهادی»، ساختارهای دولتی را تغییر می دهد

«تفکر جهادی»، ساختارهای دولتی را تغییر می دهد