مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:232022-02-09دانش

رونمایی از 7 دستاورد و توانمندی در حوزه علوم شناختی


در نمایشگاه فناوری های ایران ساخت 7 دستاورد و توانمندی حوزه علوم شناختی در نمایشگاه فناوری های ایران ساخت در تهران به نمایش درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این رویداد، 5 شرکت دانش بنیان و خلاق فعال در حوزه علوم شناختی، سیستم های ثبت سیگنال های مغزی، تحریک مغناطیسی مغز، رهگیر چشمی، سیستم های تحریک سلول های عصبی، سیستم الکتروفیزیولوژی، نوروفیدبک و بایوفیدبک را ارائه و به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه روز گذشته با حضور معاون اول رییس جمهوری و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در تهران گشایش یافت.

شمار زیادی از شرکت های دانش بنیان و خلاق از جمله شرکت های فعال در حوزه علوم شناختی، آخرین دستاوردها و توانمندی ها در حوزه های مختلف پزشکی، فناوری های نرم و خلاق، لیزر و فوتونیک، علوم و فناوری های اعصاب و شناختی و نانوفناوری را در این نمایشگاه، در معرض دید علاقمندان، اساتید، دانشجویان، مبتکران، صنعتگران و مخترعان قرار داده اند.

اوایل بهمن ماه سال جاری نیز 30 دستاورد فنی و تخصصی حاصل از اجرای طرح های تحقیقاتی محققان و متخصصان حوزه علوم شناختی، تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در دو سال اخیر، طی مراسمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 7 دستاورد و توانمندی در حوزه علوم شناختی

رونمایی از 7 دستاورد و توانمندی در حوزه علوم شناختی