مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:232022-02-09اقتصادي

7 میلیون ایرانی در کشور مستاجر هستند


هم اکنون 10 درصد بیشتر از تعداد خانواده های ایرانی در کشور مسکن داریم؛ اما حدود 7 میلیون خانواده مستأجر در کشور وجود دارند و این به معنای آن است که سیستم توزیع ما در زمینه مسکن مشکل داشته است.

- باشگاه خبرنگاران: مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی گفت: با وجود آنکه 10 درصد بیش از تعداد خانوارهای ایرانی مسکن داریم؛ اما به دلیل مشکل در عرضه و تقاضای مسکن، 7 میلیون ایرانی همچنان مستاجر هستند.

خشایار باقرپور گفت: با ساخت 4 میلیون واحد مسکونی توسط دولت آرامش نسبی در بازار مسکن حاکم می شود، اما باید همزمان با ساخت این واحد ها، برای تقاضای مسکن سال های قبل که به 6 میلیون واحد مسکونی می رسید برنامه ریزی شود و اقدامات اجرایی آن صورت گیرد.

به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران هم اکنون 10 درصد بیشتر از تعداد خانواده های ایرانی در کشور مسکن داریم؛ اما حدود 7 میلیون خانواده مستأجر در کشور وجود دارند و این به معنای آن است که سیستم توزیع ما در زمینه مسکن مشکل داشته است.

او می گوید: تنها راه خروج بازار مسکن از رکود تورمی موجود اجرای قانون جهش تولید مسکن است.

از سوی دیگر استفاده از ظرفیت های بخش های غیردولتی و تحریک بخش تولید با تضمین سود معقول برای سازندگان مسکن اهمیت ویژ ه ای دارد و تنها با این راهکار ها می توان به خروج بازار مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 میلیون ایرانی در کشور مستاجر هستند

7 میلیون ایرانی در کشور مستاجر هستند