مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-09ورزشي

ورزش بسیج از اقدام تحسین برانگیز فدراسیون کشتی تقدیر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رییس سازمان ورزش بسیج به همراه معاونین این سازمان با حضور در فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران از اقدام شایسته و به حق فدراسیون که در پی کارشکنی دولت آمریکا به جهت صدور ویزا برای تیم ایران انجام گرفت، - جمعی از مسئولین سازمان ورزش بسیج با حضور در محل فدراسیون کشتی از اقدام شایسته فدراسیون کشتی تقدیر نمودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رییس سازمان ورزش بسیج به همراه معاونین این سازمان با حضور در فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران از اقدام شایسته و به حق فدراسیون که در پی کارشکنی دولت آمریکا به جهت صدور ویزا برای تیم ایران انجام گرفت، با تقدیم لوحی تقدیر و تشکر کردند.

در این نشست ابوالفضل خداقلی پور رییس سازمان ورزش بسیج از اقدامات و فعالیت های انقلابی این فدراسیون و علیرضا دبیر، تقدیر و تشکر نموده و اعلام آمادگی کردند، در کنار فدراسیون در راستای پیشبرد اهداف ورزش کشور گام بر می دارند.

رییس فدراسیون کشتی نیز در این دیدار در مورد مواردی که دو طرف می توانند با هم همکاری داشته باشند به بحث و گفتگو پرداخت و بر بر حفظ شأن جمهوری اسلامی ایران در جهان و همچنین هدف فدراسیون کشتی در راستای اجرای برنامه های فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش بسیج از اقدام تحسین برانگیز فدراسیون کشتی تقدیر کرد

ورزش بسیج از اقدام تحسین برانگیز فدراسیون کشتی تقدیر کرد