مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-09اقتصادي

استاندار گیلان: مدیران مسیر سرمایه گذاری را هموار کنند


نماینده عالی دولت در استان گیلانبه مدیران تاکید کرد: هیچ سرمایه گذاری نباید پشت درب های بسته اتاق مدیران بنشیند، بلکه مدیر وظیفه دارد در جهت رفع موانع سرمایه گذاری و حذف بروکراسی زائد اداری مسیر سرمایه گذاری را هموار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب، بخش توسعه مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان دکتر حشمت رشت با اعتباری افزون بر 550میلیارد ریال در سه طبقه و زیربنایَسه هزار و 200 متر مربع افتتاح شد.

  با افتتاح بخش توسعه مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان دکتر حشمت رشت، 56 تخت بیمارستانی شامل تریاژ قلب و عروق، بستری اورژانس و بخش CCU زنان و مردان به ظرفیت بیمارستانی استان اضافه شد.

  همچنین یک واحد تولید خوراک آماده طیور با ظرفیت تولید سالانه 24هزار تن در شهرک صنعتی سفیدرود رشت افتتاح شد که برای ساخت و تجهیز این واحد تولیدی که زیربنای آن دو هزار و 950 مترمربع است، 280میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

  استاندار گیلان همچنین سردخانه یک هزارتنی با ظرفیت اشتغال 120نفر را افتتاح کرد که این واحد در زمینی به مساحت چهارهزار و 227 متر در چهارطبقه با اعتباری افزون بر 280 میلیارد ریال بنا شده و 60 میلیارد ریال نیز از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: مدیران مسیر سرمایه گذاری را هموار کنند

استاندار گیلان: مدیران مسیر سرمایه گذاری را هموار کنند