مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-09بين الملل

5 دقیقه تا توافق، 30 دقیقه تا خرابکاری!


اوضاع در محافل سیاسی واشنگتن همزمان با تحرکات دیپلماتیک در وین، آشفته و مشوش است.

روس ها می گویند تا توافق فقط 5 دقیقه فاصله است.

یکی از سخنگویان وزارت خارجه امریکا هم گفته توافق در دسترس است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، اوضاع در محافل سیاسی واشنگتن همزمان با تحرکات دیپلماتیک در وین، آشفته و مشوش است.

روس ها می گویند تا توافق فقط 5 دقیقه فاصله است.

یکی از سخنگویان وزارت خارجه امریکا هم گفته توافق در دسترس است، اما همزمان 33سناتور امریکایی درباره توافق با ایران نامه ای تهدیدآمیز به بایدن نوشته اند.

اگرچه دیگر طرف های مذاکرات در وین نیز نسبت به دستیابی به توافق ابراز خوش بینی کرده اند، اما شرایط سیاسی در امریکا تا بدان اندازه مبهم و بی ثبات است که شاید آینده هرگونه توافق با امریکا نیز نامشخص و نامعلوم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجوان ، فاصله کاخ سفید تا کنگره امریکا در شهر واشنگتن با پای پیاده کمتر از 30 دقیقه است، اما فاصله کارگزاران این دو نهاد در تصمیم گیری های سیاسی بسیار بیشتر از این حرف هاست و شکاف دو طرف اکنون در جریان مذاکرات وین با ایران بیش از هر زمان دیگری نمایان شده است.

همزمان با آغاز دور جدید تحرکات دیپلماتیک در وین، روز سه شنبه یکی از سخنگویان وزارت امور خارجه امریکا گفت که توافق هسته ای در وین میسر بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 دقیقه تا توافق، 30 دقیقه تا خرابکاری!

5 دقیقه تا توافق، 30 دقیقه تا خرابکاری!