مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:022022-02-09اقتصادي

شهرداری فردیس محور شمالی بلوار جهاد را می سازد


طی بررسی های انجام شده در خصوص بلوار جهاد، بین اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران فردیس و مشکین دشت، شهرداری فردیس نسبت به احداث محور شمالی بلوار جهاد در امتداد کانال غربی، - حمید یعقوبی، رییس شورای اسلامی شهر فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس با تاکید بر لزوم تعاملات بیشتر بین مدیریت شهرهای همجوار در راستای رفع مشکلات شهر، اظهار کرد: برگزاری نشست های تعاملی با شوراها و شهرداری های همجوار از جمله ملارد، اندیشه کرج و .

در راستای تسهیل در تردد و افزایش دسترسی شهروندان به شهرهای همجوار، کاهش حجم ترافیک وحل مسائل مشترک بین دو شهر در دستور کار است.

وی در خصوص نشست شورای فردیس با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مشکین دشت، بیان کرد: محور اصلی برگزاری این نشست بررسی وضعیت بلوار جهاد در حد فاصل بین فردیس و مشکین دشت در امتداد بلوار بهاران واقع در کانال غربی بود که در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

   این مدیر شهری گفت: اقدامات اساسی از جمله مجوز آب منطقه ای و توافق با جهاد کشاورزی که بخشی از عقب نشینی و تعریض معبر در محدوده املاک جهاد کشاورزی است در بخش جنوبی این محور توسط شهرداری مشکین دشت انجام شده و زیرسازی معبر هم صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری فردیس محور شمالی بلوار جهاد را می سازد

شهرداری فردیس محور شمالی بلوار جهاد را می سازد