مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-09فناوري

سامانه لحظه ای ارتباطات مردمی در حوزه ICT رونمایی شد/ نظارت مستقیم بر کیفیت خدمات


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای دسترسی ساده تر کاربران خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، سامانه لحظه ای ارتباطات مردمی (سلام) را راه اندازی کرد.

- سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای دسترسی ساده تر کاربران خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، سامانه لحظه ای ارتباطات مردمی (سلام) را راه اندازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، این سامانه بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با حضور رییس و معاونین این سازمان به بهره برداری رسید.

مجید حقی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این مراسم خدمات اپلیکیشن سلام را امکان ثبت پاسخگویی به شکایات، تست سرعت اینترنت، خدمات رجیستری، مشارکت در سنجش کیفیت خدمات، ترابردپذیری، نقشه های پوششی، امکان مدیریت پیامک های تبلیغاتی، استعلام و مشاهده تمامی سرویس های به نام مشترکان، اخبار، اطلاع از تشعشعات و پورتال ارتباط با مشترکین اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این اپلیکیشن قرار است از روز شنبه در دسترس عموم مردم قرار گیرد، ادامه داد: سازمان تنظیم مقررات در راستای تجمیع خدمات نظارتی و دسترسی ساده تر شهروندان، این سامانه را راه اندازی کرده تا کاربران بتوانند کیفیت خدمات مربوط به اپراتورها را ارزیابی کنند و گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه لحظه ای ارتباطات مردمی در حوزه ICT رونمایی شد/ نظارت مستقیم بر کیفیت خدمات

سامانه لحظه ای ارتباطات مردمی در حوزه ICT رونمایی شد/ نظارت مستقیم بر کیفیت خدمات