مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-09سياسي

افتتاح 48 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دامغان


48 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم دامغان، امام جمعه و فرماندار دامغان افتتاح شد.

- سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان در جلسه شورای اداری و افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان در مرکز همایش های دانشگاه دامغان اظهار کرد: امروز رمز موفقیت ما انسجام ، وحدت و صمیمیت است ، هیچگاه اجازه نخواهیم داد تا افرادی ، وحدت ، یکپارچگی و انسجام موجود در استان را هدف قرار دهند.

وی ضمن تبریک دهه مبارکه فجر ادامه داد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که در دوران طلایی انقلاب اسلامی ، توفیق خدمتگزاری به مردم را داریم.

استاندار سمنان با اشاره به وقایع و رخدادهای مهم تاریخ انقلاب گفت : دشمنان بدنبال ایجاد مانع و تغییر مسیر انقلاب بودند که با ایستادگی مردم هیچگاه نتوانستند به اهداف خود برسند.

هاشمی با اشاره به حمایت مردم از انقلاب گفت: خوشبختانه با حضور مردم با بصیرت ایران تمامی فتنه های دشمنان در نطفه خفه شد و هر روز عزت و ارزش این انقلاب افزوده گردید.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه اگر در مسیر ولایت حرکت نکنیم ، بی شک از قطار انقلاب پیاده خواهیم شد ، گفت : امروز رمز موفقیت ما ، انسجام ، وحدت و صمیمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 48 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دامغان

افتتاح 48 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دامغان