مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 16:372022-02-09ورزشي

این تیم نیاز به زمان دارد/ ضربه بزرگ غیبت فرهمند


سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: اگر از این تیم نتیجه می خواهید باید صبور باشید، تیم نشان داد که می تواند بازی کند و نیاز به زمان دارد.

- ، سمیه شهبازی عصر چهارشنبه در نشست خبری بعد از مصاف با شهرداری سیرجان که با شکست پنج گله ذوب آهن همراه بود؛ اظهار داشت: ما متأسفانه در روز قبل از بازی الهام فرهمند هافبک خود را به دلیل آنفلوآنزا از دست دادیم، در صورتی که از همان منطقه ضربه خوردیم و نبود او نقطه ضعف ما شد.

وی افزود: در جلوی دفاع روی ریباند توپ ها به طور متعدد ضربه خوردیم، کما اینکه نباید این اتفاق رخ می داد زیرا ما یک تیم هستیم و نباید نبود یک فرد این مقدار به تیم ضربه بزند و ما متکی به یک فرد یا یک بازیکن باشیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن ادامه داد: بازیکنان من سخت گیرانه کار نکردند و خیلی راحت به بازیکنان سیرجان اجازه کار می دادند، فکر می کنم به همین دلیل باید تنبیه می شدیم و این نتیجه حق ما بود، اگر نجنگی، نخواهی و تلاش نکنی فوتبال این گونه تنبیه خواهد کرد.

اشتباهات گردن یک نفر نیست وی اضافه کرد: اینکه بازیکنان من از تیم سیرجان تنرسیدند و بازی فوتبال انجام دادند بسیار خوشحالم، ما یک بازی بد را مقابل سپاهان داشتیم اما این بازی را فوتبال بهتری ارائه دادیم و از تیم مقابل ترسی نداشتیم و روی اتفاقات و اشتباهات فردی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این تیم نیاز به زمان دارد/ ضربه بزرگ غیبت فرهمند

این تیم نیاز به زمان دارد/ ضربه بزرگ غیبت فرهمند