مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-09اقتصادي

توزیع گوشت قرمز منجمد از هفته آینده


اکنون هر کیلوگرم برنج تایلندی با قیمت 12 هزار و 500 تومان، برنج هندی تنظیم بازاری با قیمت 18 هزار و 500 تومان، برنج پاکستانی با قیمت 20 هزار و 500 تومان و برنج شیرودی با قیمت 42 هزار تومان در سامانه های هوشمند عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از توزیع گوشت قرمز منجمد با قیمت های مصوب به منظور تنظیم بازار این محصول در بازار از هفته آینده در سامانه هوشمند بازرگام خبر داد.

اسماعیل قادری فر امروز (چهارشنبه) در نشست خبری خود به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پاسخ به ایرنا درخصوص وضعیت عرضه گوشت قرمز در سامانه های هوشمند اینترنتی، افزود: دام زنده، گوشت قرمز گوسفندی و گوساله کشور تامین است و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم تا جایی که ذخایر گوشت منجمد کشور نیز از شرایط مطلوب برخوردار است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، علت بالا بودن قیمت گوشت قرمز در بازار را وجود دلالان و سودجویان دانست و تصریح کرد: گوشت قرمز منجمد گوسفندی و گوساله از ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای نخستین بار در سامانه هوشمند برای تنظیم بازار داخلی توزیع می شود که می تواند اثر مطلوبی در بازار این محصول داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت قرمز منجمد از هفته آینده

توزیع گوشت قرمز منجمد از هفته آینده