مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:122022-02-09حوادث

حمله شکارچیان به محیط بانان در میانکاله


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از حمله مسلحانه شکارچیان به محیط بانان میانکاله خبر داد و گفت: تعدادی از شکارچیان بندر ترکمن به میانکاله حمله کرده که تعدادی از آنان دستگیر و  ادوات آنان ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از حمله مسلحانه شکارچیان به محیط بانان میانکاله خبر داد و اظهار کرد: تعدادی از شکارچیان بندر ترکمن به میانکاله حمله کرده که تعدادی از ادوات آنان  دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه حمله این شکارچیان به محیط بانان طی دو مرحله صورت گرفت، گفت: بار دوم تعداد زیادی از شکارچیان به میانکاله حمله کردند و این بار حتی شروع به تیراندازی مستقیم به سمت محیط بانان  کردند اما محیط بانان واکنش تندی نشان ندادند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به حضور نیروهای انتظامی در منطقه، افزود: با کمک نیروی انتظامی تعدادی از شکارچیان دستگیر و ادوات آنان ضبط شد ولی امروز روز آرامی بود و مشکلی نداشتیم.

این مسوول بیان کرد: این منطقه از میانکاله که درگیری رخ داده از لحاظ سیاسی در حوزه گلستان و از لحاظ محیط زیست تحت مدیریت استان مازندران است که انتظار داریم مجموعه استانداری در این زمینه نسبت  تدابیر لازم را اتخاذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله شکارچیان به محیط بانان در میانکاله

حمله شکارچیان به محیط بانان در میانکاله