مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:222022-02-09اقتصادي

کلنگ احداث 37 پروژه تولیدی در شهرستان سیب و سوران به زمین زده شد


عصر امروز بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان عصر امروز بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، کلنگ احداث 36پروژه کشاورزی و یک طرح صنعت، معدن و تجارت در سیب و سوران به زمین زده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مدیر جهادکشاورزی شهرستان سیب و سوران در این مراسم گفت:با همت سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت و پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی عملیات اجرایی ساخت 36 پروژه کشاورزی شامل 23واحد مرغداری به ظرفیت 640هزار قطعه ، 8طرح گلخانه ایی به مساحت 12هکتار، دو طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی ، یک طرح احداث مزرعه پرورش ماهی ، یک طرح احداث باغ خرمای رقم تجاری مجول و یک کارخانه کارتن سازی جمعا با سرمایه گذاری افزون بر 2980 میلیارد ریال آغاز شده است.

سپاهی تعداد واحدهای مرغداری فعال شهرستان را 14واحد به ظرفیت 295000قطعه واحدهای مرغداری در حال ساخت را 15واحد به ظرفیت 500هزار قطعه با پیشرفت فیزیکی 10تا95درصد اعلام کرد.

محمد حنیف سپاهی افزود: همچنین به منظور تکمیل زنجیره تولید مرغ یک واحد کارخانه خوراک طیور در شهرستان سیب وسوران و به منظور تسهیل در دسترس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث 37 پروژه تولیدی در شهرستان سیب و سوران به زمین زده شد

کلنگ احداث 37 پروژه تولیدی در شهرستان سیب و سوران به زمین زده شد