مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:222022-02-09اقتصادي

اختصاص اعتبار برای تکمیل طرح گرمسیری/مرز تیله کو بازگشایی می شود


استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه کشاورزی یکی از محورهای توسعه استان است، گفت: اعتباراتی برای تکمیل طرح گرمسیری سرپل ذهاب طی سال آینده در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن امیری مقدم بعد از ظهر چهارشنبه در آیین بهره برداری از فاز اول پروژه گلخانه بزرگ سرپل ذهاب اظهار کرد: یکی از اولویت های مسئولان استان کرمانشاه حمایت جدی از حوزه تولید و بهره گیری از ظرفیت های این حوزه برای توسعه کلان شهرستان های استان کرمانشاه است .

وی افزود: همه باید با یک نگاه ویژه و کار و تلاش مضاعف برای توسعه و سربلندی کرمانشاه در همه حوزه ها تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه کشاورزی را یکی از محورهای توسعه استان دانست و تصریح کرد: ظرفیت های کشاورزی کرمانشاه آنقدر گسترده است که علاوه بر تأمین نیازهای استان می توان بخشی از نیازهای دیگر استان ها و کشور همسایه را نیز تأمین کند.

امیری مقدم بیان کرد: طرح گرمسیری یک پروژه بسیار ارزشمند است که می تواند به توسعه منطقه کمک کند و سال آینده اعتبارات مناسبی برای سامانه گرمسیری در نظر گرفته شده و با تکمیل این پروژه مردم از مواهب این طرح تحول آفرین بیشتر بهره مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم نه تنها هیچ زمین بایری در این منطقه وجود نداشته باشد بلکه در این زمین ها شاهد چند کشت در سال باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار برای تکمیل طرح گرمسیری/مرز تیله کو بازگشایی می شود

اختصاص اعتبار برای تکمیل طرح گرمسیری/مرز تیله کو بازگشایی می شود