مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 18:072022-02-09ورزشي

ذوب آهن همیشه سرسخت بازی می کند


ملی پوش تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان معتقد است، نبود الهام فرهمند که یک طراح تمام حملات و حرکات رو به جلو در ذوب آهن است در این بازی کاملا محسوس بود.

- شبنم بهشت، امروز (چهارشنبه، 20 بهمن ماه) پس از پیروزی پر گل 5 بر صفر مقابل ذوب آهن از هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ابتدا به تیم خودمان و کادر فنی تیم خسته نباشید می گویم، ذوب آهن در طی این سال ها همیشه سرسخت بازی کرده است و بازی های سنگینی با این تیم داشتیم.

وی افزود: با آنالیزی که کادر فنی طی بازی های اخیر از این تیم داشتند و در اختیار تیم قرار دادند و تمرینات مکرری که برای این بازی انجام دادیم، توانستیم به برتری برسیم.

ما با هدف برد و 3 امتیاز مهم این بازی به میدان رفتیم.

با اجرای خوب آنالیز تیم ذوب آهن و تاکتیک های کادر فنی موفق به برتری رسیدیم.

وی در خصوص نبود الهام فرهمند و مشکل نبود طراح در قبل تیم ذوب آهن گفت: نبود الهام فرهمند، کاملا احساس شد، ذوب آهن چند بازیکن ملی پوش و کادر فنی ملی دارد که همین مسئله موجب شده تا سطح این تیم بالا باشد و بازی سختی مقابل این تیم داشتیم.

ملی پوش تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در ارتباط با برگزاری اردوهای تیم ملی در جریان برگزاری لیگ و وقفه های ایجاد شده، افزود: درست است که وقفه های ایجاد شد، اما باید تمرکزمان رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن همیشه سرسخت بازی می کند

ذوب آهن همیشه سرسخت بازی می کند