مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 18:172022-02-09فرهنگي

«موقعیت مهدی» آغاز جدیدی در حوزه فیلم های انقلاب اسلامی است


مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: فیلم «موقعیت مهدی» آغاز جدیدی در ساخت فیلم های حماسی و انقلابی در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی است.

- گرگان- مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: فیلم موقعیت مهدی آغاز جدیدی در ساخت فیلم های حماسی و انقلابی در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در حاشیه اکران جشنواره فیلم فجر در گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فیلم موقعیت مهدی فیلمی بسیار تاثیر گذار و ویژه ای بود و ساخت بسیار حرفه ای و جذابی داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این فیلم با اینکه فیلمی مستند و سینمایی بود، ولی اصلاً غلبه مستندی نداشت و کاملاً سینمایی بود.

گرزین با اشاره به ویژگی های این فیلم ادامه داد: استفاده درست و به جا از مولفه های حرفه ای فیلم سازی مانند زن و روابط خانوادگی بین همسران، احساسات، خشونت، اقتدار به بهترین وجه در این فیلم به کار برده شده بود.

وی اضافه کرد: این فیلم بدون هیچ گونه انحراف اخلاقی یا سوء استفاده از مفاهیم توانسته بود، سبک زندگی اسلامی، حماسی، انقلابی و جهادی را به صورتی زیبا و درست به تصویر بکشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همچنین استفاده درست از احساسات سالم و زیبای انسانی بین زن و و شوهرهای جوان ابتدای انقلاب و استفاده از عنصر احساسات و عاطفه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«موقعیت مهدی» آغاز جدیدی در حوزه فیلم های انقلاب اسلامی است

«موقعیت مهدی» آغاز جدیدی در حوزه فیلم های انقلاب اسلامی است